رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پرسپولیس گل‌گهر قهرمان نیم‌فصل را مشخص می‌کند| دست بالای پرسپولیس

  • کد خبر: ۵۸۷۴۶
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
پرسپولیس گل‌گهر قهرمان نیم‌فصل را مشخص می‌کند| دست بالای پرسپولیس
سرخ‌پوشان با شکست اوت‌اندازان در یک‌قدمی قهرمانی نیم‌فصل قرار گرفتند و حالا اگر گل گهر را شکست دهند، رسما قهرمانی نیم فصل را از آن خود می کنند.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر دیروز با برگزاری ۳ مسابقه دیگر به پایان رسید. تراکتور در خانه سایپا موفق شد با نتیجه ۲‌بر ۱ به برتری برسد و مس رفسنجان هم در یک بازی زیبا با ۳ گل میهمان خود ذوب‌آهن را بدرقه کرد. در آخرین بازی این هفته نیز پرسپولیس عصر دیروز در ورزشگاه آزادی مقابل پیکان قرار گرفت و در شرایطی که بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را دراختیار داشت، در نهایت با گل احمد نوراللهی، سه امتیاز بازی را به حساب خودش واریز کرد.

عبور تراکتور از روی سایپا

تیم فوتبال تراکتور در یک بازی حساس و البته دیدنی موفق شد ۳‌امتیاز حساس را به حساب خودش واریز کند. در این بازی که ظهر دیروز در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد، مهرداد حیدری در دقیقه‌۸ برای سایپا و محمدرضا خانزاده در دقیقه‌۴۸ و حمید بوحمدان در دقیقه‌۵۱ برای تراکتور گل‌زنی کردند. تراکتور با سرمربیگری مسعود شجاعی در حالی دیروز به این نتیجه رسید که در ۲ بازی گذشته خود مقابل آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران شکست خورده بود. سایپا هم با هدایت ابراهیم صادقی از ۲ بازی گذشته خود صاحب یک‌امتیاز شده بود. تراکتور با این برد ۲۲‌امتیازی شد و به کار خود در نیم‌فصل اول با جایگاه هشتم پایان داد.

ذوب بدون رحمان هم باخت

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان شکست خورد. دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت‌۱۵ دیروز در ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار شد که این بازی با نتیجه ۲‌بر ۱ به سود مس به پایان رسید.
 
محسن آذرپاد در دقیقه‌۳۴، قائم اسلامی‌خواه در دقیقه‌۸۸ و علیرضا نقی‌زاده در دقیقه‌۹۱ برای مس رفسنجان و وحید محمدزاده در دقیقه‌۶۸ از روی نقطه پنالتی برای ذوب‌آهن گل‌زنی کردند. نماینده اصفهان در‌حالی در این بازی شکست خورد که پس از اخراج رحمان رضایی از سرمربیگری این تیم هنوز تکلیف جانشین او مشخص نشده است. عملکرد ذوبی‌ها در نیم‌فصل اول ضعیف بود و این تیم صاحب تنها یک‌برد شد. ۸ تساوی و ۶ شکست نیز در کارنامه این تیم ثبت شده است.

صعود پرسپولیس به رتبه دوم

شاگردان یحیی گل‌محمدی در آخرین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر موفق شدند پیکان را با یک گل شکست دهند و به رده دوم جدول صعود کنند. پرسپولیسی‌ها که در این بازی باز هم کمال کامیابی‌نیا را در قلب خط دفاعی داشتند، در بیشتر دقایق بازی صاحب توپ‌و‌میدان بودند و در‌نهایت روی یک کار تیمی زیبا توسط احمد نوراللهی گل برتری‌شان را به ثمر رساندند. اتفاق جالب این بازی بازهم پرتاب‌های بلند نادر محمدی بود که تقریبا از همه‌جای زمین توپ را روی دروازه لک می‌فرستاد؛ حربه‌ای که پیکانی‌ها را چند بار هم در آستانه فتح دروازه سرخ‌ها قرار داد، اما مقاومت لک و سیدجلال حسینی مانع از این اتفاق شد.

احمد نور، گل‌زن‌ترین هافبک لیگ شد

ستاره شماره ۸ پرسپولیسی‌ها این فصل درخشش بسیار خوبی داشته و توانسته است علاوه بر درخشش در میانه میدان، نقش خود به‌عنوان گل‌زن را هم ایفا کند. او در چند‌هفته‌ای که به‌عنوان مهاجم بازی کرد، ۲ گل به ثمر رساند و حالا خود را در قامت گل‌زن‌ترین هافبک لیگ مطرح کرده است. نوراللهی تا‌اینجای‌لیگ ۵ گل به ثمر رسانده و همراه با فراز امامعلی و ساسان حسینی در جایگاه ششم برترین گل‌زنان لیگ جای دارد. او گل امروز را روی پاس امید عالیشاه و درحالی به ثمر رساند که دروازه‌بان نیز روی خط حضور نداشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->